środa, 22 października 2008

powrót do przeszłości...



...... kiedy bawisz się z NIM .....
to zastanawiam się jak kiedyś bawiłeś się ze MNĄ.......
i czy w ogóle się bawiłeś........

dzięki NIEMU dostrzegam twoje reakcje na małe-wielkie życie
i próbuje je przełożyć na moje dzieciństwo....

zobaczyć jaki byłeś kiedyś
poczuć miłość OJCA.......

Obraz powoli wyłania się z za mgły
a ja powracam ciałem jakby astralnym w pierwotne czasy....

wiem.....
wtedy nie piłeś
a teraz pijesz
nieustannie.......

jesteś jakby obok tego wszystkiego
tak z pięć centymetrów nad ziemią
i o wyciągnięcie ręki za daleko......

tylko nie wiem kto tej ręki bardziej potrzebuje
TY: by poczuć że wciąż warto !!!
JA: by .............. ????




dziękuję Ci SYNU
za to że przez CIEBIE odkrywam swoje dzieciństwo........

dziękuję Ci TATO
za to że biorąc GO na ręce widzę jak bierzesz MNIE i przytulasz.......

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:-)
pieknie....